söndag 13 maj 2007

Radonmätning & utsättning!











Jaha, det ������r f������rsta g������ngen som jag, Sofia skriver h������r! Jag ska ocks������ bo i huset s������ jag m������ste v������l och g������ra mitt f������r denna blogg!
Vi var ut idag och tittade p������ tomten. Det har varit en man fr������n kommunen kanske, vad vet jag och satt ut pinnar d������r huset och garaget ska sitta. Uts������ttning heter det visst.
Christian plockade ������ven upp dom sm������ burkarna som han har gr������vt ner i jorden f������r att radonhalten ska kunna m������tas. S������ nu ska dom skickas p������ analys. Nu b������rjar det ju n������rma sig. Den 20 juni kommer huset och innan dess ska grunden byggas s������ det ������r inte l������nge kvar nu tills vi f������r flytta in. H������RLIGT!

Inga kommentarer: